domingo, 15 de enero de 2012

LEIRE  JOKALARIA



Fofutxa hau, nire iloba Leireri egin diot.
20 urte beteko ditu eta, noski, hau da bere futbol ekipoa, nirea ere!
GORA  ATHLETIC CLUB BILBAO!!!!
ZORIONAK LEIRE!!!






ATHLETIC BILBAO 
AUPA ETA GORA!!!


IÑAKI  BASKONISTA


 Fofutxo hau,  Marisak, nire laguna, bere senarrari
egin dio euren urtebetetzerako.
ZORIONAK  IÑAKI!!!
Aupa Baskonia! Aupa San Emeterio!






 Ondo fijatu deportibak nolakoak diren!
SUPER POLITAKKKK!!!!

 Albotik.....
 Aurretik...
Atzetik....

Berdin du nondik begiratu, ikusgarriak!!!

2 comentarios:

  1. Oso gauza polita egiten dituzu!!!
    Ni orain dela gutxi hasi naiz fofutxak egiten. Athletic-en jokalari bat egin dut baina zaila izan da marra gorriak egitea, nola egin dituzu? Nireak baino askoz ere politagoak dira zureak!!
    Hemendik aurrera zure blog jarraituko dut eta nirean ipini dut zurearen helbidea. Ea zertxobait ikasten dudan!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eskerrik asko!!
      Erabili dudan foamy marraduna zen, beraz, marrak egitearenak ez zeukan misteriorik.
      Zu zara Sonia? ezin dut zure blogean sartu. Posible bada, bidalidazu zure helbidea. Gustatuko litzaidake zure eskulanak ikustea.
      Azken asteetan, berriro teilak eta alanbrezko bisuteriarekin nabil.Beno,egia esan, edozein gauzarekin disfrutatzen dugu, ezta?

      Muxu bat Celia

      Eliminar